BONDAEFFEKTEN
Vi har skapat "Bondaeffekten", en metod som får dig att lyckas med din digitala kommunikation och marknadsföring. Under några träffar får du jobba med allt från ditt varumärkes DNA till att behålla glöden i dina kanaler.
Anmäl dig till vårens och höstens utbildningar.
​
VÅREN: 14 ARPIL 9-12 || 21 APRIL 9-12 || 28 APRIL 9-12
HÖSTEN: 15 SEPT || 22 SEPT || 29 SEPT
​
​
DNA
Vem är ditt företag? Vi jobbar med varumärkets DNA och du lär känna ditt företag ännu bättre.
DRÖMKUND
Vi jobbar i verktyget ”Kundprofil” för att göra kunden tydlig. Det är viktigt att veta VEM
man ska kommunicera till.
KUNDRESAN
Vi tar reda på var och vad din drömkund inspireras av. Där ska du finnas.
KÖPET
Vi jobbar med köpresan, när, var och hur vill din drömkund boka eller köpa.
KANALER
Vi skapar en kanalhanterare och strukturerar upp våra kanaler. Rätt innehåll i rätt kanal helt enkelt.
BUDSKAP
Vi skapar ett budskapshjul så att du kommunicerar med rätt budskap till rätt kund.
HEMSIDAN
Företagets digitala nav, det så viktiga skyltfönstret. Vi går igenom din sida för att se om den är anpassad efter din drömkund.
GLÖDEN
Hur behåller du glöden i dina kanaler, vi skapar idébank och säkerställer din digitala närvaro.
VAD SÄGER DELTAGARE
MARIE MÖRK,
SPORTKULLAN
Efter kursen har vi jobbat efter ”vad är det vi säljer egentligen” och blivit mer fokuserade med en röd tråd. Något som även våra kunder har märkt och uppskattat.
MARIA RYDQVIST,
STUGLIV.COM
Utbildningen gav mycket inspiration och idéer, men framförallt ordning och struktur hur de olika kanalerna ska hanteras var och en för sig.
FRIDA HEDSTRÖM
AFY HUNDPRODUKTER
Utbildningen var tydlig, gav en positiv energi och framförallt blev jag väldigt inspirerad och motiverad. Nu vågar man tänka utanför boxen.
BOKA
VÅREN: 14 ARPIL 9-12 || 21 APRIL 9-12 || 28 APRIL 9-12
UPPLÄGG
-
Tre halvdagar 9.00 -12.00
-
Utbildningen sker via Zoom
TRÄFF 1 -
DNA | DRÖMKUND | KUNDRESA
TRÄFF 2 -
San Francisco, CA 94158
-
​